Количка

Доставка

Цена и начин на доставка

        

Поръчаните стоки се изпращат чрез куриерска фирма  Еконт или куриерска фирма Спиди.  Можете да изберете доставка до офис или до врата. Цената за доставка на поръчки на стойност под 60.00лв е фиксирана – 4,90лв. до офис на Еконт и 6,90 до адрес на клиента, като се включва в стойността на наложеният платеж/пощенски паричен превод.

За поръчки на стойност равна или над 60.00лв - безплатна доставка до офис на куриерска фирма Еконт.

При заявяване на допълнителни услуги, като точени час на доставка, промяна на данните за доставка, пренасочване или приоритетност на пратка, клиента поема цената за доставка!

При доставка с наш транспорт, а не от куриер, ние си запазваме правото едностранно, без да информираме потребителя да удължаваме посочените срокове с до 7 работни дни. Стоките се доставят на получателите стандартно – до адрес на клиента срещу подпис, като по–големите пратки (по преценка на лицето извършващо доставката) се доставят до входа на сградата. Клиента е информиран за цената за доставка , която е окончателна.

Срокове за доставка

Сроковете за доставка са 2-5 работни дни, освен ако не е посочено друго. Ако стоките са изчерпани към момента, ще Ви уведомим и ще бъдат доставени до 10 работни дни.


Такси за поръчка и доставка    

Не се начисляват допълнителни такси за избрани от вас продукти, показаните цени в сайта са крайни с включено ДДС, единственото което плащате е цената на избраната от вас стока и цената за доставка, ако не отговаря на условията за безплатна доставка.

 От 21.02.2019 г., куриерска фирма Еконт, въведе такса в размер на 3,30 лв. с ДДС за следните разпореждания:

·          промяна на начина на доставка - с куриер на адрес, до офис на Еконт или чрез Еконтомат

·          промяна на избрания адрес за доставка

·          промяна на офис на Еконт или Еконтомат, от който сте избрали да бъде получена пратката

·          промяна в данните на получателя - име / фирма, контактна информация, адрес

Таксата се прилага само ако:

·          промяната е в рамките на същото населено място

·          промяната е разпоредена след направен опит за доставка - получател е бил потърсен по телефон или на адрес

·          офисът за доставка е различен от първоначално избрания

Кой ще плати за услугата:

При заявяване на желание от страна на клиента за извършване на допълнителни услуги, стойността се поема от клиента.


Наложен платеж / Пощенски паричен превод
  • Пратките се предават, само след като Получателят е заплатил посочената сума. Ако е позволена опцията Преглед (описана по-долу), Получателят може да прегледа съдържанието на пратката преди заплащането на сумата на Наложения платеж и предаването й.
  • Преглед на пратка е възможност пратката да се прегледа от Получателя и той да плати Наложения платеж, само ако приеме стоката. Към услугата може да се добавят и допълнителни опции, които са независими една от друга. При изрично желание на клиента опциите, които могат да бъдат предоставени преди изпращане на пратката са :

    1. Тест - пратката може да се прегледа и тества от Получателя и да плати Наложения платеж, само ако приеме стоката.
    2. Избор - доставя се пратка, която съдържа няколко стоки (артикули). Получателят може да избере и приеме всички или само част от тях. 
Оттегляне от договор - връщане на стока

В съответствие с Закон No. 367/2000Coll., клиентът може да се оттегли от договора в рамките на 14 дни след получаването на стоките. Ако той реши да се оттегли от договора в рамките на този срок и е спазил по-долу посочените условия, продажната цена ще бъде възстановена:

Свържете се с нас на телефон 0700 800 20 или на email: office@yako.bg, за да договорим начина, по който желаете да върнете/замените закупената стока, както и детайлите по възстановяване на заплатената от Вас сума.

Върнати стоки в законоустановеният срок, трябва да бъдат опаковани в оригиналната опаковка, не трябва да бъдат използвани, нито повредени, трябва да бъдат напълно окомплектовани (включително и аксесоари, сертификат, гаранция, инструкции за употреба и т.н.) и трябва да бъдат изпратени заедно с копие от платежния документ;

Разходите, свързани с превоза на стоки до доставчика, ще бъдат възстановени на клиента, ако стоката е фабрично повредена или непълна (има липсващи компоненти);

Възстановяването на заплатената от Вас сума, се извършва единствено по банков път, по банкова сметка предоставена от Вас, в 14 дневен срок, след физическото получаване на стоките, отговарящи на изискванията описани по горе;

В случай че някое от гореспоменатите условия не е изпълнено, ние няма да приемем оттегляне от договора с потребителя и стоките ще бъдат върнати на клиента за негова сметка.


Инсталация и настройка на място при клиента

Ако желаете монтаж и настройката на фитнес уреди, батути и др., могат да се извършват от професионален техник на място при клиента. Дата и цена на монтажа, се договарят индивидуално с техника.

Можете да поръчате инсталация и настройка на избран от вас продукт от тук.


Искове и гаранция

ИСКОВЕ И ГАРАНЦИЯ, се удостоверяват само при представяне на документ за покупка: касова бележка, товарителница на куриер и гаранционна карта ( ако има такава )

Възможни искове ще се решават с клиента индивидуално , като се спазват всички изисквания на Закона. Купувачът е длъжен да провери за дефекти, след като получи стоките. Ако бъдат открити дефекти, клиентът е длъжен незабавно да информира нашата компания. Ние не поемаме гаранция за дефекти, причинени от превозвача.

24 месеца гаранция за всички наши стоки, ако не е посочено друго. Гаранцията се отнася само до производствени дефекти.

Гаранция не се прилага за:

·         дефекти възникнали от обща употреба;

·         неправилна употреба на продукта;

·         неправилно съхранение.

Искова процедура:

1.      Информирате ни за вашия иск по телефона, чрез електронна поща или в писмен вид

2.      изпращате стоките, като регистрирана пратка (не с наложен платеж) на нашия адрес, гр.Русе, ул.Тец Изток №20 – Склад Яко.